Mostantól a lovaknak szánt gyógynövénylevekre és étrendkiegészítőkre exkluzív Takarmányozási garanciát kínálunk!
Mit jelent a Takarmányozási garancia?
Ha egy vásárló bizonytalan abban, hogy lova megeszi-e a termékeinket, nem kell aggódnia! A Takarmányozási garanciával vásárlóinknak a teljes visszatérítés biztonságát is kínáljuk, ha lovaik nem fogadják el a termékeket. Ez mind az online áruházunkban, mind a közvetlenül az Ön kiskereskedelmi üzletében történő vásárlásra vonatkozik.
Hogyan működik a takarmánygarancia?
1. lépés: A termék megvásárlása
A vásárló megvásárolja valamelyik gyógynövénylevünket vagy takarmánykiegészítőt.
2. lépés: Átvételi teszt
A vásárló megeteti a terméket a lovával.
3. lépés: Elfogadási problémák
Ha a ló nem eszi meg a takarmánykiegészítőt, akkor erről egy VÁGATLAN videót kell készíteni.
A videónak a következő lépéseket kell bemutatnia:
A videó először azt mutatja, ahogy a ló megeszi a takarmányát, majd ezután hozzáadja a gazdi az EWALIA terméket.
És ezután, hogy a ló hogyan hagyja abba a takarmány elfogyasztását.
4. lépés: Követelmények
A gyógynövénylevek igénylésekor minden csomagolási egységnek még mindig legalább 70%-ban tele kell lennie.
Például egy 1 literes palacknak még mindig 700 ml-t kell tartalmaznia.
Minden más takarmánykiegészítőnek (folyékony és száraz takarmánykiegészítők, gyógynövényes csemegék) a reklamáció időpontjában legalább 90%-ban tele kell lennie a panasz időpontjában.
Például egy 1 kg-os csomagnak mindig 900 g-ot kell tartalmaznia.
A reklamációs határidő a vásárlás napjától számított 30 nap (a vásárlást igazoló bizonylaton feltüntetve).
5. lépés: Visszatérítés
A videó és a meglévő tartalom ellenőrzése után visszatérítjük a teljes vételárat.